citygifts
  1. شما اینجا هستید:  
  2. خانه
سئو تضمینی
۶ نکته کاربردی برای نمایش محتوا در اکسپلور اینستاگرام
۶ نکته کاربردی برای نمایش محتوا در اکسپلور اینستاگرام

۶ نکته کاربردی برای نمایش محتوا در اکسپلور اینستاگرام

۶ نکته کاربردی برای نمایش محتوا در اکسپلور اینستاگرام، برخلاف صفحه اصلی اینستاگرام که پست‌‌های صفحاتی که آن‌ها را دنبال کرده‌اید به شما نشان می‌دهد، الگوریتمی که برای اکسپلور در نظر گرفته شده بر اساس بازتاب فعالیت و علایق شما در اینستاگرام است و با این که شما چه صفحه‌هایی را دنبال کرده‌اید ارتباط مستقیمی ندارد. برای دسترسی به این بخش در صفحه اینستاگرام خود، گزینه‌ای که به شکل ذره بین است و بین دو علامت + و خانه قرار دارد را انتخاب کنید. در این مقاله قصد داریم 6 نکته کاربردی برای نمایش محتوا در اکسپلور را برای شما مورد بررسی قرار دهیم. با ما همراه باشید.

مطالعه بیشتر …

محتوای بخش اکسپلور اینستاگرام چطور انتخاب می‌شود؟
محتوای بخش اکسپلور اینستاگرام چطور انتخاب می‌شود؟

محتوای بخش اکسپلور اینستاگرام چطور انتخاب می‌شود؟

محتوای بخش اکسپلور اینستاگرام چطور انتخاب می‌شود؟، اینستاگرام با بیش از ۷۴ میلیون کاربر یکی از محبوب‌ترین شبکه‌های اجتماعی در ایران است. طبق آمار ارائه شده توسط فیسبوک، میانگین فعالیت کاربران زیر ۲۵ سال در اینستاگرام حدود ۳۲ دقیقه و افراد بالای ۲۵ سال حدود ۲۴ دقیقه در روز است. این شبکه اجتماعی روز به روز قسمت‌های جدیدی را به بستر خود اضافه می‌کند. در این میان بخش اکسپلور اینستاگرام یکی از محبوب‌ترین قسمت‌های این بستر پرطرفدار به شمار می‌رود. اما اکسپلور اینستاگرام چیست؟ اینستاگرام باتوجه به فعالیت شما و دوستان‌تان، طبق الگوریتم مشخصی که دارد، پست‌های مختلفی را برای شما نمایش خواهد داد. با ما همراه باشید تا بیشتر با اکسپلور اینستاگرام آشنا شوید.

مطالعه بیشتر …

سئوی منفی چیست و چگونه بک لینک می تواند باعث سئوی منفی سایت شود؟
سئوی منفی چیست و چگونه بک لینک می تواند باعث سئوی منفی سایت شود؟

سئوی منفی چیست و چگونه بک لینک می تواند باعث سئوی منفی سایت شود؟

سئوی منفی چیست و چگونه بک لینک می تواند باعث سئوی منفی سایت شود؟، Negative SEO یا سئوی منفی به گروهی از روش‌های ناجوانمردانه اطلاق می‌شود که با هدف پایین کشیدن جایگاه وب‌سایت رقبا از صدر نتایج جستجوی گوگل انجام می‌گیرند. حتی اگر شخصیت والای شما مانع توسل به چنین روش‌های نادرستی شود، هیچ بعید نیست که بازهم رقبای شما در هر فرصتی برای ضربه زدن به کسب‌وکارتان از آن‌ها استفاده کنند.

مطالعه بیشتر …

ایده هایی برای تولید محتوا در سایت و فضای مجازی
ایده هایی برای تولید محتوا در سایت و فضای مجازی

ایده هایی برای تولید محتوا در سایت و فضای مجازی

ایده هایی برای تولید محتوا در سایت و فضای مجازی، امروزه اینترنت نقش مهمی در بازاریابی و تبلیغات پیدا کرده به طوریکه در علم مارکتینگ زیر شاخه‌ای به نام دیجیتال مارکتینگ به وجود آمده است. یکی از روش‌های دیجیتال مارکتینگ یا بازاریابی در اینترنت، بازاریابی محتوایی است. یعنی کسب و کار شما باید یک سایت داشته یا در شبکه‌های اجتماعی مناسب صفحه‌ای داشته باشد. در این مقاله قصد داریم به شما ایده هایی در زمینه تولید محتوا در سایت آموزش دهیم. با ما همراه باشید.

مطالعه بیشتر …

آشنایی با ماتریس SWOT و انواع استراتژی های آن
آشنایی با ماتریس SWOT و انواع استراتژی های آن

آشنایی با ماتریس SWOT و انواع استراتژی های آن

آشنایی با ماتریس SWOT و انواع استراتژی های آن، برای این که بتوانید از تحلیل SWOT استفاده کنید، ابتدا باید ماتریس SWOT را رسم کنید. ماتریس SWOT یک ماتریس ۲*۲ است که با استفاده از آن می‌توانید استراتژی‌های مختلفی را برای کسب و کارتان انتخاب کنید. ماتریس SWOT را باید رسم کنید. یکی از دلایل ترسیم، روانشناسی شکل است که در گرفتن نتیجه بهتر تاثیرگذار است. یک جدول دو در دو بکشید. یک ردیف این جدول به پارامترهای مثبت (نقاط قوت و فرصت‌ها) و یک ردیف به پارامترهای منفی (نقاط منفی و تهدیدها) اختصاص دارد. ستون‌ها نیز به دو ستون فاکتورهای داخلی (نقاط قوت و ضعف) و فاکتورهای خارجی (فرصت‌ها و تهدیدها) تعلق دارد. در ادامه، انواع استراتژی‌های ماتریس SWOT را معرفی می‌کنیم.

مطالعه بیشتر …

پس از طرح سوالات مختلف مربوط به نقاط قوت، نقاط ضعف، فرصت ها و تهدیدها برای رسیدن به هریک از موارد فهرست سوات چه مراحلی را باید انجام داد؟
پس از طرح سوالات مختلف مربوط به نقاط قوت، نقاط ضعف، فرصت ها و تهدیدها برای رسیدن به هریک از موارد فهرست سوات چه مراحلی را باید انجام داد؟

پس از طرح سوالات مختلف مربوط به نقاط قوت، نقاط ضعف، فرصت ها و تهدیدها برای رسیدن به هریک از موارد فهرست سوات چه مراحلی را باید انجام داد؟

پس از طرح سوالات مختلف مربوط به نقاط قوت، نقاط ضعف، فرصت ها و تهدیدها برای رسیدن به هریک از موارد فهرست سوات چه مراحلی را باید انجام داد؟، پس از جمع‌آوری پاسخ پرسش‌های مربوط به نقاط قوت، نقاط ضعف، فرصت ها و تهدیدها، برای هر قسمت 4 یا 5 موردی را که بیشتری رای را دارند انتخاب می کنیم. پس از انتخاب این موارد برای یک تحلیل SWOT خوب، باید مراحل زیر را انجام دهید. با ما همراه باشید تا به بررسی مراحل و نکات مربوط به چگونگی تحلیل SWOT خوب بپردازیم. برای بررسی این موارد ما از مثال یک رستوران استفاده خواهیم کرد. فرض می کنیم ما یک مدیر رستوران هستیم و قصد داریم تحلیل SWOT را انجام دهیم. با ما همراه باشید. 

مطالعه بیشتر …

  1. اهمیت تحلیل SWOT در چیست و چگونه باید یک تحلیل SWOT انجام دهیم
  2. تحلیل SWOT چیست و هر حرف این عبارت به چه معناست؟
  3. معنای رنگ سیاه، سفید و قهوه در روانشناسی رنگ ها چیست و آیا معنای آنها با نوع فرهنگ تغییر می کند؟
  4. چهار رنگ نارنجی، زرد، صورتی و طوسی هرکدام در روانشناسی رنگ چه معنا و مفهومی دارند؟
  5. تأثیر روانشناسی رنگ ­ها بر بازاریابی و تبلیغات چیست؟

صفحه3 از7

  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
 رپورتاژ آگهی
مشاوره سئو

لینک های مفید

  • خانه
  • بلاگ
  • مقالات

تازه ها

  • بازاریابی محتوا چیست و چه انواعی دارد؟
  • در بستن معامله فروش، از چه اشتباهاتی باید اجتناب کنید؟
  • بررسی مراحل تعمیر سپر فلزی و پلاستیکی ماشین با آب داغ
  • چطور فروشنده خوبی بوده و فروش موفقی داشته باشیم (بخش دوم)
  • چطور فروشنده خوبی بوده و فروش موفقی داشته باشیم (بخش اول)
  • ایمیل سرد یا تماس سرد؟ کدامیک برای جذب مشتری بهتر است؟
  • 5 اصل اساسی برای افزایش فروش موفق
  • آشنایی با اجزا و انواع یدک کش
  • وظایف کارشناس فروش در عمل چیست؟
  • کارشناس فروش کیست و یک کارشناس فروش موفق چه ویژگی هایی دارد

همکاران ما

 قالب وردپرس

 سئو سایت

عسل

آگهی رایگان

روانشناس
آگهی رایگان اینترنتی


ثبت آگهی

 آگهی اینترنتی

 ژل رویال

مربی سگ

ثبت آگهی | سئو سایت | آگهی اینترنتی | طراحی سایت