
5 اصل اساسی برای افزایش فروش موفق، رسیدن به نقطه موفقیت در فروش و بسته شدن معاملات همیشه سخت است. فرقی نمیکند که مشتری شما چقدر در طول جلسه پرزنت تحت تاثیر قرار گرفته باشد یا چقدر مشتاق خرید از شما باشد، همیشه امکانی برای شکست در معاملات وجود دارد. آنها تصمیم میگیرند که خرید خود را چند ماه به تعویق بیاندازند یا اینکه در مورد قیمت محصول هنوز مردد هستند.

آشنایی با اجزا و انواع یدک کش، در صنعت خودرو، یدک کش یا تریلر کش، دستگاهی است که برای حمل و جابجایی خودروها از جمله خودروهای سنگین، کامیونها، اتوبوسها و وسایل نقلیه دیگر استفاده میشود. یدک کش خودرو در واقع یک دستگاه باربری است که معمولاً به کمک یک کامیون یا خودروی دیگر به مقصد حمل میشود. در این مطلب، به بررسی اجزای یدک کش، انواع مختلف آن و کاربردهای آن در صنعت خودرو پرداخته خواهد شد.

وظایف کارشناس فروش در عمل چیست؟، یک کارشناس فروش در عمل باید چه وظایفی را انجام دهد؟ این سوالی است که در این مطلب ما به آن پاسخ داده ایم. با ما همراه باشید.

کارشناس فروش کیست و یک کارشناس فروش موفق چه ویژگی هایی دارد، برخی از کارشناسان معتقدند که نگرش، شخصیت و روش های کاری یک فرد عملاً اساس موفقیت حرفه ای هستند. عقل سلیم حکم می کند که رویکرد یک فرد به کار نقش مهمی در عملکرد او در آن کار دارد. به دلیل ماهیت خود کار، کارشناسان فروش موفق دارای مجموعه ای منحصر به فرد از ویژگیهای شخصیتی هستند که آنها را قادر به موفقیت می کند. عملکرد متوسط فروش را نمی توان به این صورت پنهان کرد که موفقیت یا شکست فروشنده بلافاصله در نتایج نهایی آشکار می شود. ما در این مطلب قصد داریم به معرفی کارشناس فروش و ویژگی های یک کارشناس فروش موفق بپردازیم. پیشنهاد می کنیم این مقاله را تا پایان مطالعه کنید. با ما همراه باشید.

چگونه سرنخ تولید کنید؟، تولید سرنخ را میتوان یکی از اولین مراحل فرایند بازاریابی و فروش دانست. اما برای این کار نیاز به طی مراحلی است که باید اصولی و به ترتیب انجام شوند. در ادامه به این مراحل اشاره میکنیم. برای تولید سرنخ، 4 مرحله را باید طی کنید. این مراحل عبارتند از: پیدا کردن بازار هدف محصولات، بخش بندی بازار هدف بدست آمده و ... . با ما همراه باشید تا بیشتر با این مراحل آشنا شوید.

کانالهای مختلف ارتباطی برای ارائه محتوا جهت تولید سرنخ، برای ارائه محتوا و تولید سرنخ توسط تیم های بازاریابی، باید از کانال های ارتباطی استفاده کرد. ما در این مقاله به بررسی این کانال ها پرداخته ایم. با ما همراه باشید.