citygifts
  1. شما اینجا هستید:  
  2. خانه
  3. بلاگ
سئو تضمینی
بهینه سازی نرخ تبدیل به چه معناست و آن را از کجا باید شروع کرد؟
بهینه سازی نرخ تبدیل به چه معناست و آن را از کجا باید شروع کرد؟

بهینه سازی نرخ تبدیل به چه معناست و آن را از کجا باید شروع کرد؟

توضیحات
نوشته شده توسط: Super User
دسته: blog
منتشر شده در 23 اسفند 1401
بازدید: 26

بهینه سازی نرخ تبدیل به چه معناست و آن را از کجا باید شروع کرد؟، بسیاری از کسب و کارها برای بهبود رتبه، افزایش بازدید و کلیک برای وب سایت‌ها تلاش می‌کنند. اما تنها افزایش بازدید و کلیک مهم نیست. شما باید بتوانید این ورودی‌ها را طوری جهت دهید که بتوانید به هدف‌های مهم خود در هر صفحه یا سایت برسید. برای مثال اگر شما یک فروشگاه اینترنتی دارید باید تلاش کنید حتی ورودی‌های وبلاگ را نیز به سمت فروشگاه هدایت کنید. یا اگر در یک لندینگ هدف شما عضویت افراد در خبرنامه است باید سعی کنید ورودی‌ها را به نحوی به سمت عضویت هدایت کنید. در ادامه درباره نرخ تبدیل و بهینه سازی نرخ تبدیل بیشتر صحبت می‌کنیم.

مطالعه بیشتر: بهینه سازی نرخ تبدیل به چه معناست و آن را از کجا باید شروع کرد؟

آشنایی با تقویم گوگل، کاربردها و نحوه ایجاد آن
آشنایی با تقویم گوگل، کاربردها و نحوه ایجاد آن

آشنایی با تقویم گوگل، کاربردها و نحوه ایجاد آن

توضیحات
نوشته شده توسط: Super User
دسته: blog
منتشر شده در 23 اسفند 1401
بازدید: 30

آشنایی با تقویم گوگل، کاربردها و نحوه ایجاد آن، تقویم گوگل (Google Calendar) یکی از سرویس‌های محبوب و کاربردی گوگل است. شما به راحتی با ساخت اکانت از هر دستگاهی مثل موبایل و کامپیوتر به کمک اپلیکیشن یا مرورگر می‌توانید به تقویم دسترسی داشته باشید و آن را بین دستگاه‌های مختلف خود همگام سازی کنید. استفاده از گوگل کلندر بسیار ساده و در عین حال بسیار کاربردی و کمک کننده است. در این مقاله قرار است به طور مفصل درباره نحوه به اشتراک گذاری تقویم گوگل با دیگران صحبت کنیم. البته در ابتدا بر نحوه ایجاد اکانت، کاربردهای تقویم گوگل و … نیز نگاهی خواهیم داشت. با ما همراه باشید.

مطالعه بیشتر: آشنایی با تقویم گوگل، کاربردها و نحوه ایجاد آن

چند استراتژی قدرتمند محتوای بصری
چند استراتژی قدرتمند محتوای بصری

چند استراتژی قدرتمند محتوای بصری

توضیحات
نوشته شده توسط: Super User
دسته: blog
منتشر شده در 05 خرداد 1401
بازدید: 1026

چند استراتژی قدرتمند محتوای بصری، یک محتوای بصری می‌تواند تا چه اندازه ما را در آمارها جلو ببرد. عاملی برای بیشتر دیده شدن و ماندگاری بیشتر در ذهن مخاطب باشد. هر چقدر که برند شما بتواند ماندگاری بیشتر در ذهن مخاطب داشته باشد، استراتژی محتوا ی شما قوی‌تر و بازاریابی بهتری را به دنبال خواهد داشت. با ما همراه باشید تا شما را با تعدادی از استراتژی های قدرتمند محتوای بصری آشنا کنیم.

مطالعه بیشتر: چند استراتژی قدرتمند محتوای بصری

چرا نباید از محتوای بصری غافل شویم؟
چرا نباید از محتوای بصری غافل شویم؟

چرا نباید از محتوای بصری غافل شویم؟

توضیحات
نوشته شده توسط: Super User
دسته: blog
منتشر شده در 05 خرداد 1401
بازدید: 1023

چرا نباید از محتوای بصری غافل شویم؟، محتوای بصری ماندگارترین راه برای حفظ جزئیات است. اگر این جمله به گوش شما برسد، چه تصوری از معنای آن خواهید داشت؟ وقتی از محتوای بصری صحبت می‌کنیم، ذهن‌تان شما را به سمت چه محتواهایی هدایت می‌کند؟ بله درست است! هر محتوایی که قابل دیدن باشد می‌تواند به عنوان یک محتوای بصری در دسته‌بندی‌های مختلف قرار بگیرد. آمار نشان می‌دهد که افراد وقتی یک تصویر را تماشا می‌کنند، مدت زمان بیشتری در ذهن خود آن را نگه ‌داشته و مرور خواهند کرد. این جادوی تاثیرگذاری محتوای دیداری است. به همین دلیل است که افراد در بازاریابی محتوایی همیشه توجه ویژه‌ای به محتواهای دیداری دارند و اهمیت استفاده از آن را در استراتژی محتوا‌ ، به خوبی درک کرده‌اند.

مطالعه بیشتر: چرا نباید از محتوای بصری غافل شویم؟

۶ نکته کاربردی برای نمایش محتوا در اکسپلور اینستاگرام
۶ نکته کاربردی برای نمایش محتوا در اکسپلور اینستاگرام

۶ نکته کاربردی برای نمایش محتوا در اکسپلور اینستاگرام

توضیحات
نوشته شده توسط: Super User
دسته: blog
منتشر شده در 05 خرداد 1401
بازدید: 1011

۶ نکته کاربردی برای نمایش محتوا در اکسپلور اینستاگرام، برخلاف صفحه اصلی اینستاگرام که پست‌‌های صفحاتی که آن‌ها را دنبال کرده‌اید به شما نشان می‌دهد، الگوریتمی که برای اکسپلور در نظر گرفته شده بر اساس بازتاب فعالیت و علایق شما در اینستاگرام است و با این که شما چه صفحه‌هایی را دنبال کرده‌اید ارتباط مستقیمی ندارد. برای دسترسی به این بخش در صفحه اینستاگرام خود، گزینه‌ای که به شکل ذره بین است و بین دو علامت + و خانه قرار دارد را انتخاب کنید. در این مقاله قصد داریم 6 نکته کاربردی برای نمایش محتوا در اکسپلور را برای شما مورد بررسی قرار دهیم. با ما همراه باشید.

مطالعه بیشتر: ۶ نکته کاربردی برای نمایش محتوا در اکسپلور اینستاگرام

  1. محتوای بخش اکسپلور اینستاگرام چطور انتخاب می‌شود؟
  2. سئوی منفی چیست و چگونه بک لینک می تواند باعث سئوی منفی سایت شود؟
  3. ایده هایی برای تولید محتوا در سایت و فضای مجازی
  4. آشنایی با ماتریس SWOT و انواع استراتژی های آن

صفحه1 از6

  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
 رپورتاژ آگهی
مشاوره سئو

لینک های مفید

  • خانه
  • بلاگ
  • مقالات

تازه ها

  • بهینه سازی نرخ تبدیل به چه معناست و آن را از کجا باید شروع کرد؟
  • آشنایی با تقویم گوگل، کاربردها و نحوه ایجاد آن
  • چند استراتژی قدرتمند محتوای بصری
  • چرا نباید از محتوای بصری غافل شویم؟
  • ۶ نکته کاربردی برای نمایش محتوا در اکسپلور اینستاگرام
  • محتوای بخش اکسپلور اینستاگرام چطور انتخاب می‌شود؟
  • سئوی منفی چیست و چگونه بک لینک می تواند باعث سئوی منفی سایت شود؟
  • ایده هایی برای تولید محتوا در سایت و فضای مجازی
  • آشنایی با ماتریس SWOT و انواع استراتژی های آن
  • پس از طرح سوالات مختلف مربوط به نقاط قوت، نقاط ضعف، فرصت ها و تهدیدها برای رسیدن به هریک از موارد فهرست سوات چه مراحلی را باید انجام داد؟

همکاران ما

 قالب وردپرس

 سئو سایت

عسل

آگهی رایگان

روانشناس
آگهی رایگان اینترنتی


ثبت آگهی

 آگهی اینترنتی

 ژل رویال

مربی سگ

ثبت آگهی | سئو سایت | آگهی اینترنتی | طراحی سایت