
- توضیحات
- نوشته شده توسط: Super User
- دسته: blog
- بازدید: 60
چگونه سرنخ تولید کنید؟، تولید سرنخ را میتوان یکی از اولین مراحل فرایند بازاریابی و فروش دانست. اما برای این کار نیاز به طی مراحلی است که باید اصولی و به ترتیب انجام شوند. در ادامه به این مراحل اشاره میکنیم. برای تولید سرنخ، 4 مرحله را باید طی کنید. این مراحل عبارتند از: پیدا کردن بازار هدف محصولات، بخش بندی بازار هدف بدست آمده و ... . با ما همراه باشید تا بیشتر با این مراحل آشنا شوید.

- توضیحات
- نوشته شده توسط: Super User
- دسته: blog
- بازدید: 57
کانالهای مختلف ارتباطی برای ارائه محتوا جهت تولید سرنخ، برای ارائه محتوا و تولید سرنخ توسط تیم های بازاریابی، باید از کانال های ارتباطی استفاده کرد. ما در این مقاله به بررسی این کانال ها پرداخته ایم. با ما همراه باشید.
مطالعه بیشتر: کانالهای مختلف ارتباطی برای ارائه محتوا جهت تولید سرنخ

- توضیحات
- نوشته شده توسط: Super User
- دسته: blog
- بازدید: 90
بهینه سازی نرخ تبدیل به چه معناست و آن را از کجا باید شروع کرد؟، بسیاری از کسب و کارها برای بهبود رتبه، افزایش بازدید و کلیک برای وب سایتها تلاش میکنند. اما تنها افزایش بازدید و کلیک مهم نیست. شما باید بتوانید این ورودیها را طوری جهت دهید که بتوانید به هدفهای مهم خود در هر صفحه یا سایت برسید. برای مثال اگر شما یک فروشگاه اینترنتی دارید باید تلاش کنید حتی ورودیهای وبلاگ را نیز به سمت فروشگاه هدایت کنید. یا اگر در یک لندینگ هدف شما عضویت افراد در خبرنامه است باید سعی کنید ورودیها را به نحوی به سمت عضویت هدایت کنید. در ادامه درباره نرخ تبدیل و بهینه سازی نرخ تبدیل بیشتر صحبت میکنیم.
مطالعه بیشتر: بهینه سازی نرخ تبدیل به چه معناست و آن را از کجا باید شروع کرد؟

- توضیحات
- نوشته شده توسط: Super User
- دسته: blog
- بازدید: 95
آشنایی با تقویم گوگل، کاربردها و نحوه ایجاد آن، تقویم گوگل (Google Calendar) یکی از سرویسهای محبوب و کاربردی گوگل است. شما به راحتی با ساخت اکانت از هر دستگاهی مثل موبایل و کامپیوتر به کمک اپلیکیشن یا مرورگر میتوانید به تقویم دسترسی داشته باشید و آن را بین دستگاههای مختلف خود همگام سازی کنید. استفاده از گوگل کلندر بسیار ساده و در عین حال بسیار کاربردی و کمک کننده است. در این مقاله قرار است به طور مفصل درباره نحوه به اشتراک گذاری تقویم گوگل با دیگران صحبت کنیم. البته در ابتدا بر نحوه ایجاد اکانت، کاربردهای تقویم گوگل و … نیز نگاهی خواهیم داشت. با ما همراه باشید.
مطالعه بیشتر: آشنایی با تقویم گوگل، کاربردها و نحوه ایجاد آن

- توضیحات
- نوشته شده توسط: Super User
- دسته: blog
- بازدید: 1104
چند استراتژی قدرتمند محتوای بصری، یک محتوای بصری میتواند تا چه اندازه ما را در آمارها جلو ببرد. عاملی برای بیشتر دیده شدن و ماندگاری بیشتر در ذهن مخاطب باشد. هر چقدر که برند شما بتواند ماندگاری بیشتر در ذهن مخاطب داشته باشد، استراتژی محتوا ی شما قویتر و بازاریابی بهتری را به دنبال خواهد داشت. با ما همراه باشید تا شما را با تعدادی از استراتژی های قدرتمند محتوای بصری آشنا کنیم.