
- توضیحات
- نوشته شده توسط: Super User
- دسته: blog
- بازدید: 1454
آشنایی با ماتریس SWOT و انواع استراتژی های آن، برای این که بتوانید از تحلیل SWOT استفاده کنید، ابتدا باید ماتریس SWOT را رسم کنید. ماتریس SWOT یک ماتریس ۲*۲ است که با استفاده از آن میتوانید استراتژیهای مختلفی را برای کسب و کارتان انتخاب کنید. ماتریس SWOT را باید رسم کنید. یکی از دلایل ترسیم، روانشناسی شکل است که در گرفتن نتیجه بهتر تاثیرگذار است. یک جدول دو در دو بکشید. یک ردیف این جدول به پارامترهای مثبت (نقاط قوت و فرصتها) و یک ردیف به پارامترهای منفی (نقاط منفی و تهدیدها) اختصاص دارد. ستونها نیز به دو ستون فاکتورهای داخلی (نقاط قوت و ضعف) و فاکتورهای خارجی (فرصتها و تهدیدها) تعلق دارد. در ادامه، انواع استراتژیهای ماتریس SWOT را معرفی میکنیم.

- توضیحات
- نوشته شده توسط: Super User
- دسته: blog
- بازدید: 702
پس از طرح سوالات مختلف مربوط به نقاط قوت، نقاط ضعف، فرصت ها و تهدیدها برای رسیدن به هریک از موارد فهرست سوات چه مراحلی را باید انجام داد؟، پس از جمعآوری پاسخ پرسشهای مربوط به نقاط قوت، نقاط ضعف، فرصت ها و تهدیدها، برای هر قسمت 4 یا 5 موردی را که بیشتری رای را دارند انتخاب می کنیم. پس از انتخاب این موارد برای یک تحلیل SWOT خوب، باید مراحل زیر را انجام دهید. با ما همراه باشید تا به بررسی مراحل و نکات مربوط به چگونگی تحلیل SWOT خوب بپردازیم. برای بررسی این موارد ما از مثال یک رستوران استفاده خواهیم کرد. فرض می کنیم ما یک مدیر رستوران هستیم و قصد داریم تحلیل SWOT را انجام دهیم. با ما همراه باشید.

- توضیحات
- نوشته شده توسط: Super User
- دسته: blog
- بازدید: 1361
اهمیت تحلیل SWOT در چیست و چگونه باید یک تحلیل SWOT انجام دهیم، در این مقاله قصد داریم به بررسی اهمیت تحلیل SWOT و اینکه چگونه باید این تحلیل را انجام دهیم بپردازیم. با ما همراه باشید.
مطالعه بیشتر: اهمیت تحلیل SWOT در چیست و چگونه باید یک تحلیل SWOT انجام دهیم

- توضیحات
- نوشته شده توسط: Super User
- دسته: blog
- بازدید: 1373
تحلیل SWOT چیست و هر حرف این عبارت به چه معناست؟، چه بخواهید پروژه جدیدی را در کسب و کارتان آغاز کنید، چه بخواهید کسب وکار جدیدی به راه بیاندازید و چه بخواهید برای ادامه راه شرکتتان آماده شوید، نیاز به یک نقشه راه یا نقشه ذهنی خواهید داشت. تحلیل SWOT همین نقشه راه است که کمک میکند یک استراتژی بازاریابی مناسب را تدارک ببینید. با ما همراه باشید تا بیشتر با این تحلیل آشنا شوید.
مطالعه بیشتر: تحلیل SWOT چیست و هر حرف این عبارت به چه معناست؟

- توضیحات
- نوشته شده توسط: Super User
- دسته: blog
- بازدید: 1250
روانشناسی رنگ چیست و چرا در بازاریابی و تبلیغات مهم است؟، رواشناسی رنگ شاخهای از روانشناسی است که هدف آن نشان دادن تاثیر رنگ ها بر تصمیمگیریهای روزانه است مانند روانشناسی شکل. رنگها دارای قدرت هستند. شما میتوانید از قدرت رنگها در برند سازی خود یا کسبوکار استفاده کنید. لوگو و هویت بصری یک برند شامل چندین نشانگر تصویری مانند شکلها، نمادها، شماره و کلمات است. اما جزء بصری اصلی که مردم بیشتر از همه به خاطر میسپارند، رنگ است. در حقیقت، رنگ شناخت برند را تا ۸۰٪ افزایش میدهد.
مطالعه بیشتر: روانشناسی رنگ چیست و چرا در بازاریابی و تبلیغات مهم است؟