چند استراتژی قدرتمند محتوای بصری

چند استراتژی قدرتمند محتوای بصری، یک محتوای بصری می‌تواند تا چه اندازه ما را در آمارها جلو ببرد. عاملی برای بیشتر دیده شدن و ماندگاری بیشتر در ذهن مخاطب باشد. هر چقدر که برند شما بتواند ماندگاری بیشتر در ذهن مخاطب داشته باشد، استراتژی محتوا ی شما قوی‌تر و بازاریابی بهتری را به دنبال خواهد داشت. با ما همراه باشید تا شما را با تعدادی از استراتژی های قدرتمند محتوای بصری آشنا کنیم.

ادامه مطلب: چند استراتژی قدرتمند محتوای بصری

چرا نباید از محتوای بصری غافل شویم؟

چرا نباید از محتوای بصری غافل شویم؟، محتوای بصری ماندگارترین راه برای حفظ جزئیات است. اگر این جمله به گوش شما برسد، چه تصوری از معنای آن خواهید داشت؟ وقتی از محتوای بصری صحبت می‌کنیم، ذهن‌تان شما را به سمت چه محتواهایی هدایت می‌کند؟ بله درست است! هر محتوایی که قابل دیدن باشد می‌تواند به عنوان یک محتوای بصری در دسته‌بندی‌های مختلف قرار بگیرد. آمار نشان می‌دهد که افراد وقتی یک تصویر را تماشا می‌کنند، مدت زمان بیشتری در ذهن خود آن را نگه ‌داشته و مرور خواهند کرد. این جادوی تاثیرگذاری محتوای دیداری است. به همین دلیل است که افراد در بازاریابی محتوایی همیشه توجه ویژه‌ای به محتواهای دیداری دارند و اهمیت استفاده از آن را در استراتژی محتوا‌ ، به خوبی درک کرده‌اند.

ادامه مطلب: چرا نباید از محتوای بصری غافل شویم؟

محتوای بخش اکسپلور اینستاگرام چطور انتخاب می‌شود؟

محتوای بخش اکسپلور اینستاگرام چطور انتخاب می‌شود؟، اینستاگرام با بیش از ۷۴ میلیون کاربر یکی از محبوب‌ترین شبکه‌های اجتماعی در ایران است. طبق آمار ارائه شده توسط فیسبوک، میانگین فعالیت کاربران زیر ۲۵ سال در اینستاگرام حدود ۳۲ دقیقه و افراد بالای ۲۵ سال حدود ۲۴ دقیقه در روز است. این شبکه اجتماعی روز به روز قسمت‌های جدیدی را به بستر خود اضافه می‌کند. در این میان بخش اکسپلور اینستاگرام یکی از محبوب‌ترین قسمت‌های این بستر پرطرفدار به شمار می‌رود. اما اکسپلور اینستاگرام چیست؟ اینستاگرام باتوجه به فعالیت شما و دوستان‌تان، طبق الگوریتم مشخصی که دارد، پست‌های مختلفی را برای شما نمایش خواهد داد. با ما همراه باشید تا بیشتر با اکسپلور اینستاگرام آشنا شوید.

ادامه مطلب: محتوای بخش اکسپلور اینستاگرام چطور انتخاب می‌شود؟

۶ نکته کاربردی برای نمایش محتوا در اکسپلور اینستاگرام

۶ نکته کاربردی برای نمایش محتوا در اکسپلور اینستاگرام، برخلاف صفحه اصلی اینستاگرام که پست‌‌های صفحاتی که آن‌ها را دنبال کرده‌اید به شما نشان می‌دهد، الگوریتمی که برای اکسپلور در نظر گرفته شده بر اساس بازتاب فعالیت و علایق شما در اینستاگرام است و با این که شما چه صفحه‌هایی را دنبال کرده‌اید ارتباط مستقیمی ندارد. برای دسترسی به این بخش در صفحه اینستاگرام خود، گزینه‌ای که به شکل ذره بین است و بین دو علامت + و خانه قرار دارد را انتخاب کنید. در این مقاله قصد داریم 6 نکته کاربردی برای نمایش محتوا در اکسپلور را برای شما مورد بررسی قرار دهیم. با ما همراه باشید.

ادامه مطلب: ۶ نکته کاربردی برای نمایش محتوا در اکسپلور اینستاگرام

سئوی منفی چیست و چگونه بک لینک می تواند باعث سئوی منفی سایت شود؟

سئوی منفی چیست و چگونه بک لینک می تواند باعث سئوی منفی سایت شود؟، Negative SEO یا سئوی منفی به گروهی از روش‌های ناجوانمردانه اطلاق می‌شود که با هدف پایین کشیدن جایگاه وب‌سایت رقبا از صدر نتایج جستجوی گوگل انجام می‌گیرند. حتی اگر شخصیت والای شما مانع توسل به چنین روش‌های نادرستی شود، هیچ بعید نیست که بازهم رقبای شما در هر فرصتی برای ضربه زدن به کسب‌وکارتان از آن‌ها استفاده کنند.

ادامه مطلب: سئوی منفی چیست و چگونه بک لینک می تواند باعث سئوی منفی سایت شود؟