روانشناسی رنگ چیست و چرا در بازاریابی و تبلیغات مهم است؟

روانشناسی رنگ چیست و چرا در بازاریابی و تبلیغات مهم است؟، رواشناسی رنگ شاخه‌ای از روانشناسی است که هدف آن نشان دادن تاثیر رنگ ها بر تصمیم‌گیری‌های روزانه است مانند روانشناسی شکل. رنگ‌ها دارای قدرت هستند. شما می‌توانید از قدرت رنگ‌ها در برند سازی خود یا کسب‌وکار استفاده کنید. لوگو و هویت بصری یک برند شامل چندین نشانگر تصویری مانند شکل‌ها، نمادها، شماره و کلمات است. اما جزء بصری اصلی که مردم بیشتر از همه به خاطر می‌سپارند، رنگ است. در حقیقت، رنگ شناخت برند را تا ۸۰٪ افزایش می‌دهد.

ادامه مطلب: روانشناسی رنگ چیست و چرا در بازاریابی و تبلیغات مهم است؟

معنای رنگ سیاه، سفید و قهوه در روانشناسی رنگ ها چیست و آیا معنای آنها با نوع فرهنگ تغییر می کند؟

معنای رنگ سیاه، سفید و قهوه در روانشناسی رنگ ها چیست و آیا معنای آنها با نوع فرهنگ تغییر می کند؟، هروقت که به دنبال انتخاب یک طرح رنگی هستید پیشینه­ فرهنگی مخاطبانتان را در نظر داشته باشید. بسیاری از رنگ‌ها ارتباط خاصی با فرهنگ­‌ها دارند که در سایر فرهنگ‌­ها معنی متفاوتی دارد. بعضی رنگ­‌ها حتی ارتباط با مذهب دارند. پس ما علاوه بر بررسی معنا و مفهوم رنگ ها از منظر روانشناسی باید آنها را از لحاظ فرهنگی و مذهبی نیز مورد بررسی قرار دهیم. با ما همراه باشید.

ادامه مطلب: معنای رنگ سیاه، سفید و قهوه در روانشناسی رنگ ها چیست و آیا معنای آنها با نوع فرهنگ تغییر می کند؟

تأثیر روانشناسی رنگ ­ها بر بازاریابی و تبلیغات چیست؟

تأثیر روانشناسی رنگ ­ها بر بازاریابی و تبلیغات چیست؟ رنگ‌ها بر خریداران تأثیر می­گذارند و هر رنگ فهرستی خاصی از ویژگی­ها را دارد که می­‌توانید از آن برای انواع بازاریابی مثل بازاریابی محتوا، چیدن استراتژی محتوا و تبلیغ محصولات خود بهره بگیرید. در این­ بخش روانشناسی رنگ­ ها را مورد به مورد بررسی می‌­کنیم تا بهترین گزینه با توجه به شرایط خود و اهداف بازاریابی و تبلیغات خود را انتخاب کنید. در این مقاله قصد داریم به بررسی چهار رنگ آبی، سبز، بنفش و قرمز بپردازیم. با ما همراه باشید.

ادامه مطلب: تأثیر روانشناسی رنگ ­ها بر بازاریابی و تبلیغات چیست؟

چهار رنگ نارنجی، زرد، صورتی و طوسی هرکدام در روانشناسی رنگ چه معنا و مفهومی دارند؟

چهار رنگ نارنجی، زرد، صورتی و طوسی هرکدام در روانشناسی رنگ چه معنا و مفهومی دارند؟، با ما همراه باشید تا با روانشناسی چهار رنگ نارنجی، زرد، صورتی و طوسی درخدمت شما باشیم.

ادامه مطلب: چهار رنگ نارنجی، زرد، صورتی و طوسی هرکدام در روانشناسی رنگ چه معنا و مفهومی دارند؟

روانشناسی رنگ ‌ها چگونه با خریداران در ارتباط است؟

روانشناسی رنگ ‌ها چگونه با خریداران در ارتباط است؟، اهمیت رنگ‌ها در بازاریابی و تبلیغات واضح است اما چالش اصلی مربوط به روان‌شناسی رنگ‌ هایی است که به شما کمک کند با خریداران صحبت کنید. ممکن است اصول اولیه روان‌شناسی رنگ‌ مانند قرمز=شور و شوق و سفید=پاکیزگی را بدانید، اما این آگاهی تنها آغاز راه پیچیده‌ای است که تأثیر رنگ بر نحوه تفکر و احساس خریدار نسبت به یک محصول را نشان می‌دهد. با ما همراه باشید تا در این مقاله به بررسی چگونگی ارتباط روانشتاسی رنگ با خریداران بپردازیم.

ادامه مطلب: روانشناسی رنگ ‌ها چگونه با خریداران در ارتباط است؟