
- توضیحات
- نوشته شده توسط: Super User
- دسته: blog
- بازدید: 6
وظایف کارشناس فروش در عمل چیست؟، یک کارشناس فروش در عمل باید چه وظایفی را انجام دهد؟ این سوالی است که در این مطلب ما به آن پاسخ داده ایم. با ما همراه باشید.

- توضیحات
- نوشته شده توسط: Super User
- دسته: blog
- بازدید: 8
کارشناس فروش کیست و یک کارشناس فروش موفق چه ویژگی هایی دارد، برخی از کارشناسان معتقدند که نگرش، شخصیت و روش های کاری یک فرد عملاً اساس موفقیت حرفه ای هستند. عقل سلیم حکم می کند که رویکرد یک فرد به کار نقش مهمی در عملکرد او در آن کار دارد. به دلیل ماهیت خود کار، کارشناسان فروش موفق دارای مجموعه ای منحصر به فرد از ویژگیهای شخصیتی هستند که آنها را قادر به موفقیت می کند. عملکرد متوسط فروش را نمی توان به این صورت پنهان کرد که موفقیت یا شکست فروشنده بلافاصله در نتایج نهایی آشکار می شود. ما در این مطلب قصد داریم به معرفی کارشناس فروش و ویژگی های یک کارشناس فروش موفق بپردازیم. پیشنهاد می کنیم این مقاله را تا پایان مطالعه کنید. با ما همراه باشید.
مطالعه بیشتر: کارشناس فروش کیست و یک کارشناس فروش موفق چه ویژگی هایی دارد

- توضیحات
- نوشته شده توسط: Super User
- دسته: blog
- بازدید: 12
چگونه سرنخ تولید کنید؟، تولید سرنخ را میتوان یکی از اولین مراحل فرایند بازاریابی و فروش دانست. اما برای این کار نیاز به طی مراحلی است که باید اصولی و به ترتیب انجام شوند. در ادامه به این مراحل اشاره میکنیم. برای تولید سرنخ، 4 مرحله را باید طی کنید. این مراحل عبارتند از: پیدا کردن بازار هدف محصولات، بخش بندی بازار هدف بدست آمده و ... . با ما همراه باشید تا بیشتر با این مراحل آشنا شوید.

- توضیحات
- نوشته شده توسط: Super User
- دسته: blog
- بازدید: 16
کانالهای مختلف ارتباطی برای ارائه محتوا جهت تولید سرنخ، برای ارائه محتوا و تولید سرنخ توسط تیم های بازاریابی، باید از کانال های ارتباطی استفاده کرد. ما در این مقاله به بررسی این کانال ها پرداخته ایم. با ما همراه باشید.
مطالعه بیشتر: کانالهای مختلف ارتباطی برای ارائه محتوا جهت تولید سرنخ

- توضیحات
- نوشته شده توسط: Super User
- دسته: blog
- بازدید: 51
بهینه سازی نرخ تبدیل به چه معناست و آن را از کجا باید شروع کرد؟، بسیاری از کسب و کارها برای بهبود رتبه، افزایش بازدید و کلیک برای وب سایتها تلاش میکنند. اما تنها افزایش بازدید و کلیک مهم نیست. شما باید بتوانید این ورودیها را طوری جهت دهید که بتوانید به هدفهای مهم خود در هر صفحه یا سایت برسید. برای مثال اگر شما یک فروشگاه اینترنتی دارید باید تلاش کنید حتی ورودیهای وبلاگ را نیز به سمت فروشگاه هدایت کنید. یا اگر در یک لندینگ هدف شما عضویت افراد در خبرنامه است باید سعی کنید ورودیها را به نحوی به سمت عضویت هدایت کنید. در ادامه درباره نرخ تبدیل و بهینه سازی نرخ تبدیل بیشتر صحبت میکنیم.
مطالعه بیشتر: بهینه سازی نرخ تبدیل به چه معناست و آن را از کجا باید شروع کرد؟