چاپ
دسته: blog
بازدید: 195
هدایای تبلیغاتی جدید

هدایای تبلیغاتی جدید ، شامل کالاهایی است که با عنوان لوگو و شعار یک برند یا کمپانی همراه است.

در صورتی که هدایای تبلیغاتی به روز باشد و به دلیل طراحی و تولید شدن در زمانهای اخیر به افراد هدیه داده شود، عنوان هدایای جدید را میگیرد.


تاریخچه هدایای تبلیغاتی


اولین هدیه تبلیغاتی در سال 1789 در مراسم برگزاری انتخابات ژورنال واشینگتن ارائه شد. اولین هدیه تبلیغاتی شامل دکمه های یادبود بودند. پس از آن تقویم های تبلیغاتی مرسوم شد که به افراد خاصی اهدا میشد. به مرور زمان در دهه های اخیر، شرکت هایی که در کشورهای کانادا، انگلستان، ایرلند، استرالیا فعالیت میکنند، کالاهای تبلیغاتی را از طریق شرکت های تبلیغاتی دریافت مینمایند. مشاوران تبلیغاتی، توزیع کنندگان محصولات تبلیغاتی میباشند که به سراسر جهان، محصولات تبلیغاتی خود را توزیع مینمایند.


اهمیت هدایای جدید


اهمیت هدایای جدید با توجه به جالب بودن موضوع کالا، میتواند نقش مهمی در تبلیغات یک برند داشته باشد. در صورتی که از هدایای قدیمی که حالت تکراری به خود گرفته است، استفاده نشود هدیه ای متفاوت و خاص میباشد که به معرفی محصولی خاص میپردازد.
هدف از جدید بودن یک هدیه این است که نظر مشتریان به کالای مورد نظر جلب شده و سپس با مشاهده آرم و علامت و نام شرکت مربوطه، با محصول تبلیغ شده آشنایی پیدا کند.
در صورتی که کالای هدیه داده شده برای مشتریان مفید و جدید باشد، فروش محصولات افزایش یافته و نام برند و محصول میان افراد مختلف پر رنگ تر خواهد شد. در این صورت میتوان در نظر داشت که تا چه میزان هدیه تبلیغاتی میتواند جهت فروش محصول و کالا مفید واقع شود.


نتیجه گیری: با توجه به اهمیت هدایای تبلیغاتی در جذب و جلب مشتری، بهتر است که از جدیدترین روش های تولید محصولاتی با کیفیت جهت هدیه و نمایان کردن تبلیغات کالای مورد نظر استفاده گردد.