ایده هایی برای تولید محتوا در سایت و فضای مجازی

ایده هایی برای تولید محتوا در سایت و فضای مجازی، امروزه اینترنت نقش مهمی در بازاریابی و تبلیغات پیدا کرده به طوریکه در علم مارکتینگ زیر شاخه‌ای به نام دیجیتال مارکتینگ به وجود آمده است. یکی از روش‌های دیجیتال مارکتینگ یا بازاریابی در اینترنت، بازاریابی محتوایی است. یعنی کسب و کار شما باید یک سایت داشته یا در شبکه‌های اجتماعی مناسب صفحه‌ای داشته باشد. در این مقاله قصد داریم به شما ایده هایی در زمینه تولید محتوا در سایت آموزش دهیم. با ما همراه باشید.

ادامه مطلب: ایده هایی برای تولید محتوا در سایت و فضای مجازی

آشنایی با ماتریس SWOT و انواع استراتژی های آن

آشنایی با ماتریس SWOT و انواع استراتژی های آن، برای این که بتوانید از تحلیل SWOT استفاده کنید، ابتدا باید ماتریس SWOT را رسم کنید. ماتریس SWOT یک ماتریس ۲*۲ است که با استفاده از آن می‌توانید استراتژی‌های مختلفی را برای کسب و کارتان انتخاب کنید. ماتریس SWOT را باید رسم کنید. یکی از دلایل ترسیم، روانشناسی شکل است که در گرفتن نتیجه بهتر تاثیرگذار است. یک جدول دو در دو بکشید. یک ردیف این جدول به پارامترهای مثبت (نقاط قوت و فرصت‌ها) و یک ردیف به پارامترهای منفی (نقاط منفی و تهدیدها) اختصاص دارد. ستون‌ها نیز به دو ستون فاکتورهای داخلی (نقاط قوت و ضعف) و فاکتورهای خارجی (فرصت‌ها و تهدیدها) تعلق دارد. در ادامه، انواع استراتژی‌های ماتریس SWOT را معرفی می‌کنیم.

ادامه مطلب: آشنایی با ماتریس SWOT و انواع استراتژی های آن

اهمیت تحلیل SWOT در چیست و چگونه باید یک تحلیل SWOT انجام دهیم

اهمیت تحلیل SWOT در چیست و چگونه باید یک تحلیل SWOT انجام دهیم، در این مقاله قصد داریم به بررسی اهمیت تحلیل SWOT و اینکه چگونه باید این تحلیل را انجام دهیم بپردازیم. با ما همراه باشید.

ادامه مطلب: اهمیت تحلیل SWOT در چیست و چگونه باید یک تحلیل SWOT انجام دهیم

پس از طرح سوالات مختلف مربوط به نقاط قوت، نقاط ضعف، فرصت ها و تهدیدها برای رسیدن به هریک از موارد فهرست سوات چه مراحلی را باید انجام داد؟

پس از طرح سوالات مختلف مربوط به نقاط قوت، نقاط ضعف، فرصت ها و تهدیدها برای رسیدن به هریک از موارد فهرست سوات چه مراحلی را باید انجام داد؟، پس از جمع‌آوری پاسخ پرسش‌های مربوط به نقاط قوت، نقاط ضعف، فرصت ها و تهدیدها، برای هر قسمت 4 یا 5 موردی را که بیشتری رای را دارند انتخاب می کنیم. پس از انتخاب این موارد برای یک تحلیل SWOT خوب، باید مراحل زیر را انجام دهید. با ما همراه باشید تا به بررسی مراحل و نکات مربوط به چگونگی تحلیل SWOT خوب بپردازیم. برای بررسی این موارد ما از مثال یک رستوران استفاده خواهیم کرد. فرض می کنیم ما یک مدیر رستوران هستیم و قصد داریم تحلیل SWOT را انجام دهیم. با ما همراه باشید. 

ادامه مطلب: پس از طرح سوالات مختلف مربوط به نقاط قوت، نقاط ضعف، فرصت ها و تهدیدها برای رسیدن به هریک از موارد...

تحلیل SWOT چیست و هر حرف این عبارت به چه معناست؟

تحلیل SWOT چیست و هر حرف این عبارت به چه معناست؟، چه بخواهید پروژه جدیدی را در کسب و کارتان آغاز کنید، چه بخواهید کسب وکار جدیدی به راه بیاندازید و چه بخواهید برای ادامه راه شرکتتان آماده شوید، نیاز به یک نقشه راه یا نقشه ذهنی خواهید داشت. تحلیل SWOT همین نقشه راه است که کمک می‌کند یک استراتژی بازاریابی مناسب را تدارک ببینید. با ما همراه باشید تا بیشتر با این تحلیل آشنا شوید.

ادامه مطلب: تحلیل SWOT چیست و هر حرف این عبارت به چه معناست؟